Stichting Vivat

Geef met een glimlach, leef met een glimlach!
vrijdag 29 maart 2024

De doelgroep van Vivat is vanwege lichamelijke klachten of vormen van dementie voor het grootste deel afhankelijk van hulp. Soms is die hulp beschikbaar in de thuissituatie, soms via een aangepaste vorm van wonen of via een verzorgings- of verpleeghuis. Dagelijks wordt er met veel inzet en betrokkenheid professionele zorg geleverd aan individuele bewoners of patiënten.

Het leven draait echter niet om zorg alleen! Soms zijn het heel andere dingen die het leven juist dat beetje extra kleur geven. Kleine of grotere dingen zoals een groter televisiescherm als je niet meer zo goed kunt zien, een bijdrage aan een gezellige woonomgeving, een keertje op vakantie of mee met een fietstocht zijn voorbeelden die heel vanzelfsprekend lijken maar vooral in deze tijd niet voor iedereen bereikbaar zijn.

Stichting Vivat Welzijn zet zich in voor de mensen die dat extra steuntje in de rug echt nodig hebben, daarom: “Geef met een glimlach, leef met een glimlach!”

Hoe kunt u Vivat steunen?

Als u ons een warm hart toedraagt kunt u de acties op de volgende manieren ondersteunen:

U kunt vriend worden door eenmalig of jaarlijks een bedrag te doneren.
Klik hier om direct te doneren.

U kunt een specifiek project adopteren en zo geld doneren of inzamelen voor een gericht doel.
Klik hier en adopteer een specifiek project.

U kunt vrijwilliger worden.
Klik hier en word vrijwilliger.

U kunt zelf een suggestie doen voor een project.
Klik hier en geef uw idee aan ons door.

© 2023 Stichting Vivat!
disclaimer | privacy policy | webdesign & realisatie: www.webbros.nl

ANBI Stichting Vivat! Welzijn staat geregistreerd als een Algemeen Nut Beogende Instelling (ANBI)